Gå til innhold

Ang. babysafe og amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå kjøpt meg en babysafe til lillefrøkna og jeg lurer på hvordan dere gjør det om natta når det er amme tid? tar dere babyen ut av drakten eller fester dere den bare av? har bare prøvd den en natt og da sov hun natten gjennom uten mat :) godt var det, husker ikke sist jeg sov over 8timer i strekk! men jeg fikk meg til å tenke i dag ,hvordan gjør det mest lettvint for både meg og den lille om natta når jeg må ta hun opp for pupp.

Håper dere har noen gode tips jenter ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun da? Er hun gammel nok til å nattavvennes så ville jeg benyttet sjansen nå!

Så bra at det funket første gangen! Er mange som har nettopp den erfaringen.

Jeg tok henne ut av posen og ammet og deretter la henne tilbake.

Skrevet

Vi bruker den for første gangen i kveld...

Tror jeg kommer til å hekte den av jeg.

Men dere... Hvor stramt har dere festet den? Jeg slakket litt på stroppen slik at han kunne legge seg litt på siden. Er det dumt??

Og en annen ting.. Det fulgte med 3 stropper, men 1 er jo mer enn lang nok. Hvorfor følger det med så mange?

Skrevet

snuppa mi er 5mnd, så vi har ikke begynt med noe natt-avvenning ennå nei..

jaeg bruker bare den ene snora(den største) har den under og klipene stikker opp fra madrassen og de fester jeg i dressen, så den er rimelig stram, jeg tror de andre skal brukes når barnet er større,godt mulig jeg tar feil ;) hehe..

Skrevet

Vær forsiktig med å slakke på stroppene for mye. Det kan være farlig hvis de får snudd seg for mye slik at de kan sette seg fast! De skal ikke være så slakke at barnet kan ligge helt på siden, men det er greit at de kan snu seg mot den ene siden uten å tippe helt over på sideleie. Funker fint her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...