Gå til innhold

Lurer på en ting,,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikm på Tirsdag. Tenkte ta en cb test i morgen, men hva om jeg tar den testen nå i kveld? Viss jeg er gravid, slår ikke testen positivt uansett da? Så lenge å vente.....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo bare å ta den i kveld,noen ganger det slår ut så tidlig,vis den er negativ så kan du jo ta ny på tirsdag:)

hold oss oppdatert da:)

lykke til

Skrevet

ville nok ventet til i morgen og testet m morgenurin, siden det er så tidlig kan det hende den vil vise negativt i dag og positivt i morgen dersom du er gravid... :) Det er forskjell på hcg som den måler i kveld og med morgenurin, så det kan vise feil ja...

Lykke til:)

Skrevet

testresultatet er avhengig av hcg (gravidhormon) nivået i urinen din. Den jo forskjellig fra graviditet til en annen- det er ikke sikkert at du får positiv test så tidlig selv om du skulle være gravid- men det KAN jo hende- no guarrantees. Ville vel ventet til morgenen hvor urinen er mer konsentrert.

Skrevet

Såpass lenge før ikm ville jeg brukt morgenurin, den er mest konsentrert. Hvis du ikke mente ikn tirsdag som var da, da spiller det ingen rolle :) Lykke til!

Skrevet

Ja, jeg får vel vente til i morgen tidlig da... Er jo tidlig, men føler meg oppblåst, hodeverk og ikke helt i form. Akkurat som sist gang....

Helt teit, men kommer sikkert til å bli skuffet viss jeg ikke er d. Dette er andre måneden vi prøver, vet jo at det kan jo ta mye lenger tid.

Skrevet

Hei Alvilde... Ja tok testen i morges, men negativ:( Har kanskje vært litt for snar med å ta den ser jeg. Tar en ny iløpet av uka, viss ikke mensen kommer.

Håper enda:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...