Gå til innhold

Flaut... men håper på hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har problem med "kviser" nedentil.. Dette har eg hatt i fleire år.. Det er vondt når de kjem, og de er røde og ser betente ut.. kommer ut sånn puss når det går hull på de, og då er de liksom vekke igjen..

Noen som har noen erfaring med dette?????? kan noen hjelpe?????

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med legen din, mulig du kan få en antibiotika kur eller salve å smøre på??

Ei veninde av meg var plaget med mye vonde kviser i ansiktet og hun måtte ha antibiotika for å få fjernet dem...

• 4 uker senere...
Skrevet

Kommer dette fra inngrodde hår? barberer du nedentil? For ofte da får man inngrodde hår som det danner seg betennelser i, som blir kviser.

Beste måten å få dette bort, er å bruke noe skikkelig å barbere med, altså skikkelig god skum, og en god krem etterpå som hindrer inngrodde hår.

jeg hadde skikkelig plager med dette før, før jeg var på homeparty å kjøpte noe greier de sa skulle virke. altså et skum, egentlig renseskum til ansikt til å fjerne sminke og rense, men dette skummet er supert å barbere med. Bruker det i bikinisnitt (ikke inn mellom selve bena, bare "foran"), under armer og legger og alt. Skal jeg barbere ordentlig der nede bruker jeg intimsåpa dems. tror renseskummet heter foaming mousse eller noe sånnt og intimsåpa heter noe sånn femina et eller annet. hehehe. Ellers bruker jeg bare kombikremen, altså multi purpose cream til hele kroppe, og spesielt "der" etter barbering.

link til ho jeg var på party hos: www.cosmopharmas.com/NO40761.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...