Gå til innhold

det ødelegger hele livet mitt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag hadde jeg barnefri for første gang på leeeenge, er gravid da men skulle uansett ut med ei venninne å kikke litt å ta ei brus.

setter meg i bilen å kjenner han kommer, den helvettes angsten , begynner å kaldsvette å sjelve å blir skikkelig dårlig.

måtte komme med en en dårlig unnskyldning om hvorfor jeg ikke ble med å nå sitter jeg her hjemme:(

er så lei meg:(

måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, kan ikke helt sette meg inn i hvordan det føles, men skjønner at det ødelegger mye for deg, dette var jo sikkert noe du i utgangspunktet gledet deg til!

Men du kan jo få hjelp for dette da, uten at noen su kjenner trenger å vite om det!

Skrevet

Søk hjelp! Det finnes mye bra hjelp å få. Kontakt nærmeste dps-senter.

Lykke til:)

Skrevet

ja jeg får hjelp hos en psykolog en gang i uka,går på rehbeliteringspenger å går på cipralex.

prøvde å slutte på cipralex da jeg ble gravid men da ble det så ille å legen å psykologen sa at det var bedre at jeg går på de å har det så greit jeg kan ha det. å det er heller ingen påviste skader hos foster,.

har også vært på noen ultralyder å det er så godt å vite at alt er bra med babyen:)

det værste er jo selvfølgelig lille dattera mi når jeg får de angstanfallene når vi er i bursdag,avsluttning i barnehagen osv, men håper jeg en dag kan bli "frisk" fra angsten.

takk for fine ord fra dere:)

Skrevet

kanskje du burde, itllegg til den andre behandlingen, oppsøke en psykriatisk spl som kan følge deg ut i hverdagen og hjelpe deg med å takle konkrete tilfeller.

skjønner at det må være vanskelig for deg, og du får jo hjelp, men om ikke hjelpen fungerer som den skal burde du jo få mer oppfølging!

Skrevet

Hvis det er ei god venninne, vet hun vel kanskje om problemene dine?

Kan hun ikke komme hjem til deg isteden?

Skrevet

takk for svar, skal høre om jeg kan få mere hjelp til hverdags, hviste ikke det gikk ann å få,men det skal jeg spørre om.

jo jeg må få sagt dette til venninna mi, for det er egentlig like greit å være åpen om det med de nærmeste.

<3

Skrevet

Ja, det er det beste =o)

Du trenger venner som vet hvordan du har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...