Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg fikk dårlig informasjon der angående nakkfolden osv..Hun sa kun at alt sto bra til og slikt..Vel og bra er det. Men jeg føler jeg fikk litt for liten tid,dårlige bilder og litt for lite informasjon. Men ellers en kjempedame;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på privat ultralyd i kristiansand når jeg var 9 uker på vei, var ei kjempe hyggelig og trivelig dame som forklarte meg alt. Dette var på Elvebredden, hos hun som kun tar private timer og ikke henvisninger.

Hvor du var henne??

Skrevet

var der jeg var:) Syns selv hunvar kjempekoselig og forklarte meg en del ting. Men ikke når det gjaldt nakkefolden..Bildene på skjermen var kjempeflotte men de jeg fikk med hjem var veldig utydelige og de var jeg ikke fornøyd med for 25 min til 800 kr.

Hca forklarte hun deg?

Skrevet

hun har ikke lov til å fortelle deg om nakkefolden. det har kun en spesiell lege på sykehuset lov til. på den ordinære UL sjekken... rare regler, men hun kan faktisk få fengselsstraff om hun hadde sagt noe til deg om det.

Skrevet

hvorfor det?

trodde de kunne si det så lenge det var over 12 uker?

Skrevet

aner ikke hvorfor.. de hadde en sak om det på God Morgen norge for noen dager siden.. da diskuterte de om hvorvidt vi skulle ha 4 ordinære UL. da sa han som ledet saken at; en som driver privat eller er utenom ordinær UL kan bli fengslet for å gi ut informasjon som parten ikke ha autoritet til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...