neste*gang Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Når jeg skal levere 2 åringen til barnefaren for samvær 2.hver helg så er han helt vill og over seg av glede når han ser faren.... Når han blir levert tilbake til meg er det først å mamma... men så er det liksom ikke mer... enn det... snufs... er jeg overfølsom eller er det sånn vanligvis... føler meg som en dårlig mor
Ksenia & Anjem Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 er det ikke flott han gleder seg til å se pappaen da?
Northernlights Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Han er ikke mindre glad i deg for det =o) Men den man ser sjeldent, den er man mer oppspilt over der og da, for å se igjen. Naturlig,det. Men ikke ta på vei. Ungen er glad i deg,også. =o)
Monajenten Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Du må huske på at han bare er på besøk hos pappaen sin, mens han har hverdagen og tryggheten hos deg. Det er helt naturlig at han tar sinne o.l. mer ut på deg enn på pappaen, fordi du er den som står ham nærmest.
solemio Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Men tror du det er det at bf gir sånn feriefølelse, at alt er veldig kult? Generelt: er det mulig for 2åringen å se faren oftere? Hvis han syns det er så stas, mener jeg, så burde det for hans del skje oftere. (Og da mister kanskje far litt av glansen også?) Du er helt sikkert ikke en dårlig mor,- men alt sånt går i perioder.... Hilsen mammaen til en på 6 og 7, som har sine bølger sånn begge veier, heldigvis...
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Du er hverdagen. Pappaen ser han bare annenhver helg og dermed er det sikkert mye morro og kos den ene helga. Pappaen her i huset jobber mye. Og det er pappa som er den o store helt og gud for snuppa. Jeg er den kjedelige mammaen som alltid er der..
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Hvis sønnen din ser faren sin bare annenhver helg så er det jo ikke så rart at det bllir litt spennende. Også får han sikkert masse usunt godteri og så mye TV han vil der Mannen til
LegallyBlond Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Betyr jo ikke at han ikke er glad i deg eller liker faren bedre enn deg. Det er nok sånn fordi det er deg han er mest med, og du er tryggheten og basen han alltid kommer hjem til. Derfor er pappaen kanskje litt mer "spennende", men han er nok kjempeglad for å komme hjem selv om han ikke blir like vill. Tror ikke du skal ta det så tungt, heller vær glad for at han er så glad i pappaen sin og har det så gøy hos ham at han blir glad når skal dit. Betyr jo bare at han har ett bra forhold til pappaen også. Hadde vel vært mye verre om han gråt hver gang han måtte til faren og bare ville hjem igjen?
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Du bør vel bare være glad for at han liker seg så godt hos pappaen sin:0) En mamma er alltid en mamma vet du..vi er heldige slik:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Vet du, sånn har jeg det og!! 3 ganger på "rad" nå, når jeg har henta snuppa i bhg etter at hun har vært hos pappaen sin, så får jeg denne.: "Åh, jeg vil til pappa. Det er så kjedeilg hos deg"... Det er KJEMPEVONDT! Så jeg forstår deg godt! Men, her er det sånn at det er full rulle hos pappa hele tiden, alltid noe som skjer, osv.. og jeg må si jeg har vondt for å holde følge med det, for her er det en vanlig hverdag, og ikke "fest" hver dag... Det går nok over, med tiden....
neste*gang Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. juni 2008 tusen takk for all trøst og støtte fra dere, det virker veldig logisk det dere sa.. og kanskje var jeg sånn også som liten når jeg skulle på tur så var jeg helt i 100 og så kom jeg hjem igjen og det var godt det og men "halvkjedelig" med bare masse regler og rutiner..
*Minnie Mus* Skrevet 27. juni 2008 #12 Skrevet 27. juni 2008 Sønnen min hylskrek og var helt fra seg i flere mnd hver gang han skulle til faren sin han. Da sitter man igjen med en dårlig følelse da... Vær glad for at han tydeligvis har det bra hos faren sin du:-) Han er minst like glad i deg, men er kanskje en ide å utvide samværet med pappaen litt?
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #13 Skrevet 27. juni 2008 Skjerpings, altså, her har du nok mistet perspektivet litt, tror jeg.... han ser faren 4 dager i mnd. FIRE dager hver mnd. Deg ser han 26-27 dager hver mnd. Gled deg over de 26 dagene, du. Og gled deg over at han er vill av glede for å møte faren hver 14.dag også. Det kunne fort ha vert omvendt og DET hadde vel vert kjedelig, eller...? Hvorfor har han ikke mer samvær, egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå