~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Synes det er utrolig kjedelig. Men for all del, om det interesserer deg så..
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Utrolig teit... Vi bor i 2mannsbolig og naboen her hører på det HELE tiden... Må gå ann å gjøra litt annet...
Gjest -<<- Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Helt greit. Derimot dønn uakseptabelt at politiet, vel vitende om at hvem som helst kan lytte, strør rundt seg med personopplysninger over politiradioen.
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Heldigvis er nå ukryptert politiradio snart borte.
ApriIbaby Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2008 Jeg?? Ikke dra meg inn i dette. Jeg har ingen preferanser når det kommer til dette. Jeg spurte bare hva dere mener fordi vi hadde en diskusjon om dette på jobb i dag. Jeg lyttet bare til diskusjonen og ble litt fascinert av at det var så mange sterke meninger om dette... -og for å bringe opp et nytt tema på forsiden her (som ikke handler om 2 barn)
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Så du prøver å dra fokus bort fra deg selv...? Så det er du som er den falske tobarnsmoren her... ;o)
* 5 om dagen * Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 trodde ikke det var lov jeg? men nå blåser jeg i hva andre gjør da... men kunne ikke tenke meg å hatt det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå