Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 jeg må enten bysse han , eller gi han pupp helt til han sovner...det er ikke bare å legge han ned, så sovner han..... noen med tips til hva jeg kan gjøre??
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Ingen tips til deg, men det er vel bare sånn det er en periode, hos meg går det i bølgedaler, noen ganger kan jeg bare legge babyen rett i senga, andre ganger må jeg bysse først!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 noen ga meg råd om å la ungen skrike til den sovner så skjønner den fort at det ikke nytter. selv så overså jeg dette rådet, for jeg klarer ikke la ungen min skrike seg i søvn.. men prøv med smokk, og det er ikke farlig om ungen skriker litt.. dette går over med tiden, er individuelt hvor lang tid det tar.. men du må ikke sjemme bort ungen, at du bysser hele tiden, for da blir det en vane.. en vane som er vanskelig å få bort.. lykke til:) håper du får noe positivt ut av det jeg svarte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå