Gå til innhold

Bryllupsdagsgave til søtnosen min....

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag har vi bryllupsdag, vår 7. (hurra)

Jeg lurer så veldig på hva jeg skal gi ham i gave, men lurer bittelitt på en god prafyme, siden han tviholder på sin Eternity og jeg har gitt ham mange gensere og andre ting (vi kjøpte nettopp gassgrill og GPS så de har utgått.) Har dere tips på noen andre ting, evt noen parfymer som er grisegode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sagt det før og sier det gjerne igjen: verktøy er den beste gaven til en mann! Jeg kjøpte også klær og parfyme før til mannen min, men de siste jul og bursdager har han fått verktøy; bl.a. kappsag og elektrisk skrumaskin. Han blir så glad og kry. Og gjett om kompisene er misunnelig på en Bosch skrumaskin 18 volt!!! Sikker stikk hver gang. Han fikk t.o.m. øks til farsdagen, og har hatt flere fine turer i skogen sammen med sønnen vår for å hugge ved!

Skrevet

Ville normalt vært et kjempetips, men vi har akkurat pussa opp en etasje, og da fikk far gå berserk i verktøy (selv om jeg lurer veldig på hva det skal brukes til nå som hele huset er shina)

Vi har skrumaskiner, driller, sager, digitale (?) vatere og det som verre er...

Skrevet

Venter på at noen andre skal svare deg, jeg;) hehe..

Skrevet

Så på Europris sånt vertøyskap man kan ha dette verktøyet inni! Så veldig solid ut!

På Living har de noen romantiske Loveseat! En dobbel-fluktstol!

Gå inn på sidene deres å se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...