Gjest Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Det at man lyver om at man har barn, er sikkert noe mange her inne gjør. Og i bunn og grunn spiller vel egentlig ikke det noe stor rolle - så lenge man ikke går så langt at man publiserer bilder av andres barn o.l. og fremstiller de som egne. Da er grensen tråkket over. Men, om en 17 år gammel jente er under her under f.eks "Mamman til Alexander" - og later som om hun er mor til en liten gutt som heter Alexander, ja, hun har kanskje fritidsproblemer, men er DET virkelig det verste en 17 åring kan gjøre? Ville heller at min datter skulle gjort det, enn å rave gatelangs.. Man skal ikke lyve osv, men om man tar det for gitt at alle her inne er dønn ærlige - har man et problem selv, vil jeg si.. Skjønner ikke hvorfor folk henger seg så opp i sånt, jeg. Noen som har en naturlig forklaring?
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Jeg lyver ikke, nei - er nesten aldri innom uansett Men bare litt nysgjerrig på dette Jeg har i alle fall langt viktigere ting å henge meg opp i i hverdagen
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Jeg bryr meg ikke så mye om at folk lyver ++ på sånne nettsider som det her (selv om jeg synes det er utrolig unødvendig). JA, de må ha fritidsproblemer;) hehe
Northernlights Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Synes ikke om løgn i det hele tatt,jeg. Punktum.
It's all about me Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Jeg henger meg opp i det fordi jeg synes det er underholdende. Blir verken sint eller sur, synes bare det er gøy og utrolig at noen gidder å dra det så langt som noen gjør. At det garantert er mange som lyver her inne er sikkert, og går moroa i å finne ut hvem dette er. Dib og Bim er for meg et sted jeg kan få svar på enkle spørsmål OG ha det litt gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå