Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har begynt å fått dette har egentlig hatt det i første termin men trodde det skulle gå over...Nå er det mere plagsomt.Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva tenker du på med småverk i magen?

Jeg har mye ubehag for tiden, mye stikkinger og kjenner på en måte at livmoren strekker seg, ikke så veldig behagelig, blir helt stiv hver gang det skjer, hehe..

har også veldig mye mageknip og slike ting for tida, kvalmen er ikke over for meg ennå, er 15 uker på vei å jeg kaster opp daglig.

langt er du på vei?? Du som hadde vært på ultralyd i Kristiansand? Jeg er fra nærområdet jeg også, fra Mandal :) Kanksje vi har termin nogenlunde samtidig??:)

Skrevet

Samme som jeg har. Bare at jeg har ikke hatt kvalme i det hele tatt under svangerskapet:):)

Er meg fra ul ja:P

Jeg er 13+4 på vei og er også fra mandal:):) Terminen min er 29 desember

Skrevet

Næmen jøss, er vi fra samme sted også, det var jo nesten litt morro da :)

Må bare sende en pm hvis du vil, så kan vi jo snakkes der, ble nesten litt nysgjerrig på hvem du var nå, du vet, alle kjenner jo alle i Mandal :) :)

Ellers om den ultralyden i Kristiansand så fikk jeg veldig bra bilder med meg hjem, 3 bra bilder som viser tydelig det lille fosteret. DEt er de beste bildene jeg har av den lille, for på sykehuset har de dårlig ultralyd bilder.

hun var veldig flink til å forklare meg alt det hun kunne se, hjernen osv.. Men nå var jeg jo ikke mere enn 9 uker på vei da, men hun uttalte seg ikke om nakkefolden..

Skal på ordinær ultralyd 23.Juli, gleder meg som en unge, veldig spent på hva som gjemmer seg inni magen min :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...