wilma07 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 noen som har hatt SA, som har merket noe i forkant? jeg er 6 uker på vei å har vondt i magen, kjennes som om mensen kommer... hadde å sist helg akutt magevondt, så vondt at jag trudde jeg måtte på sykehus, ingen blødniger el noe etter dette. det ga seg etter en time. var ti GU undersøkelse, men alt var fint. lurer på om dette er noen tegn eller kan man ha litt vondt i magen..
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Hei. Tror nok det er helt normalt med " mens-smerter" i begynnelsen av svangerskapet. Det er visst noe med det at livmora vokser og flytter på seg. Det strekker i de banda som holder den på plass. Jeg har det samme av og til, skikkelig vondt innimellom. Var til ul på onsdag, og da sa legen at så lenge smertene går over av seg selv, og en ikke blør mye (kan blø litt uten at det er noe farlig) så er det ikke noe å bli urolig for. Er selv 7+6 i dag. Lykke til med resten av svangerskapet.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Helt normalt med menssmerter i svangerskapet, man blir jo fort oppblåst og får mye luft i magen, som kan gi luftsmerter. Dessuten ahr du ligamentbåndene (??) som strekker på seg, og det gir menslignende smerter (iallefall hos meg). Så det er mange grunner til mageknip i graviditeten. Så lenge du ikke blør, og alt såg bra ut på gu, så tror jeg nok du kan slappe av Jeg har hatt en sa, og det begynte med små blødninger, hadde faktisk ikke magesmerter i det hele tatt.
Peppes Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 I denne graviditeten hadde jeg masse menssmerter i starten og alt gikk bra, det er helt normalt vil jeg tro. I fjor da jeg hadde en SA hadde jeg ikke vondt i det hele tatt, begynte plutselig bare å blø masse. Så jeg vil tro det er ganske så normalt:)
Taun Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Du kan merke at du kommer til å ha en SA ved at du mister symptomene på graviditet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå