Gå til innhold

Andre som ikke er "laget" for å amme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre brystbetennelsen på 2 uker (lillegutt er 3 uker) pga tette melkeganger.. Har pumpet i 2 uker nå.. Legen sa idag at det er mulig at anatomien ikke ligger tilrette for at jeg skal kunne amme.. Melkekjertlene klapper i sammen på en måte.. Så nå er jeg i tenkeboksen for å evt gå over på mme..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her gikk det svært dårlig... Hun ble aldri mett enda jeg gjorde alt både lege og annet helsepersonell sa. Da jeg prøvde nesesprayen forsvant melka helt! Etter at jeg gikk over på mme ble hele tilværelsen mye bedre. Synd hun ikke får i seg morsmelken lenger, men regner da med hun skal bli stor og sterk for det;-) Syns du skal gjøre det som faller naturlig for deg å gjøre!

Skrevet

Uff, stakkars deg, ikke lett. Men husk å ikke slit deg ut for å få til ammingen, går bare utover deg og den lille. Mme er ett fullgodt alternativ til mm, barnet blir ikke annerledes på noen måte. Husk at han har fått de viktige dråpene de to første ukene i sitt liv. Er selv flaskemamma til min lille skatt og han vokser og ligger foran på mange områder. Jeg har sliti med mye dårlig samvittighet fordi vi ikke fikk til ammingen, men nå er den dårlige samvittigheten borte og vi koser oss med flaska. Lykke til med ditt valg.

Skrevet

Mitt mantra ang det hele er:

"MAMMING ER VIKTIGERE ENN AMMING!"

Funker det ikke med amminga er det viktigere for barnet å få ha en mor som fungerer og ikke stresser seg i hel med smerter og kav med amminga.

Skrevet

Det er det beste jeg noen gang har hørt!! Det skal jeg sannelig huske!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...