sistekanutt Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 lurer på hvordan det kjennes ut når man er moden?? babyen ligger godt nedi bekkenet og jeg kjenner hodet langt ned.. har vært festet ei stund, så begynner å bli utålmodig nå. noen som vet hvor lenge babyen kan ligge festet før noe skjer??
Januarbaby2014 Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Babyen kan ligge festet lenge! Synes å huske å ha lest at den har festet seg allerede i uke 32 hos noen, da kan vel babyen ligge med hodet festet i nesten 10 uker!? Ellers så må man vel kjenne på livmortappen om man er moden eller ikke...!? Vet ikke om det finnes noen andre måter.
sistekanutt Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 kjenner ingen tapp. kjenner bare hardt, og antar det er hodet... eller tar jeg feil?
M by M Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Datteren min festet seg nesten 2 mnd før jeg fødte henne. Så de kan ligge festet leeeenge ja. Men er jo et godt tegn at de legger seg riktig i god tid da, så slipper man å stresse med tanken på setefødsel eller ks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå