Mamma-til-3-jenter Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hei!! Jeg har pollenallergi, og bruker Aerius piller og Nasacort nesespray. På pakningsvedlegget til pillene står det at det at man må snakke med lege før man bruker det i graviditeten.... Nasacort-vedlegget har jeg visst kastet... Men hvis dette er farlig å bruke, holder det at jeg slutter med medisinene når jeg oppdager at jeg er gravid?? Eller bør jeg slutte med de med en gang, altså mens vi bare prøver?? Jeg er AVHENGIG av de nå!!! KLØØØØØR!!!!!!!!!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har brukt cetrizin, og fikk beskjed om at jeg ikke kunne bruke det når vi skulle begynne å prøve å få barn. Har nå fått medisiner av den gamle sorten... Phenamin-mikstur
Gjest Tina-Mari Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Hmmm... Har jeg ikke tenkt over engang... Da få jeg slutte på cetrizin da...
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 jeg fikk skrevet ut cetrizin av legen da jeg var 12 uker på vei :S jeg tok bare et par ganger på over noen uker da.. følte meg ikke helt trygg på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå