Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har brukt to forskjellige antidepressiva tidligere og skal akkurat nå bytte til zoloft, fordi virkningen av de jeg går på ikke er så bra og sexlysten er helt på bunn. Så for å se om forholdet kan reddes (okey, ikke såå ille da), vil jeg forsøke dette preparatet. Vil gjerne høre hvordan DU reagerte på å bruke zoloft!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Brukte de i litt over 6 mnd - har ingen erfaring med andre antidepressiva. Jeg fikk veldig god hjelp av de - uten at jeg merket det til å begynne med. Plutselig en da så var alt lettere:) Men jeg ble plaget av munntørrhet (er det ennå, derfor liker jeg ikke å kysse lengre) - og så fikk jeg mindre sexlyst (men den var ikke helt fraværende, da;)). Munntørrhet har jeg ennå - og derfor fått flere hull. Hadde ingen før jeg begynte på tablettene. Men det er verdt det:) Lykke til.)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Ja, munntørrhet vet jeg alt om! MÅ alltid ha en pakke lakerol i veska og ved senga om natta, det hjelper veldig. Svake fluortabletter flere ganger om dagen hjelper også litt. Mot hull ihvertfall:) Jeg går på antidep pga av mye angst, håper kanskje at zoloft kan være bedre enn de jeg bytter fra. Og at bivirkningene i forhold til sexlyst kan være mindre enn nå. Det er jo stor forskjell på hvordan folk reagerer på medisin, men det er veldig fint å høre andres erfaringer. Flere?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Jeg begynte på Zoloft rundt juletider i 2006, var så langt nede som jeg ikke trodde var mulig. Men etter ca et halvt år begynte jeg og trappe ned, over all forventning=) Men sexlysten var ikke på topp i denne perioden, men det kan vell variere fra person til person. Men ingen andre bivirkninger dukket opp i perioden. Håper det ordner seg for deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå