Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært noe plaget meg kviser, i hvert fall ikke siden puberteten. Men nå har jeg fått en svær en på den ene brystvorten min. Utrolig sexy, sant? I tillegg har jeg fått en svær bilring mellom puppene og den stadig voksende magen min. Haha, it is so damn hot :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veit ikke hvor landt du er på vei , jeg er i uke 35 Rundt uke 25 dukket det opp en del kviser på rygg, armer og ansikt, men ble fort borte igjen (thank god) har alltid hatt flat mage og B-cup. synes stor mage og d-cup kan være voldsomt- trenger liksom så mye større plass i senga, bilen stolen, etc!! føler meg ikke rå sexy, men det sies at gravide kvinner er vakre,,, he he ikke veit jeg,,, stå på hold ut, snart tilbake til ditt gamle/nye deg :)

Skrevet

Uke 23 :-)

Mhm, ja jeg er og flat mage og b-cup, så er litt stor nå ja.

Og større skal jeg bli!

Hehe, ja vi får bare holde ut og tro på at vi er fine !

Skrevet

mange synes gravide er fine,litt med hvordan man kler seg , viktigste av alt er at man smiler, hater gravide, tjukke jenter som er sure og dasser i jogge bukse i 9 månder!!!

selvfølgelig er det lov innimellom, men det er liksom ikke slutt selvom kulen på magen kommer.!!!! men gleder meg til ola bukser, magebelte, søte topper!!

Vi får bli super sexy moms!! et pluss er jo bra "kløft, mange som kikker" He he

Skrevet

Ja, er helt enig med deg! En jo kan se ut som et menneske selv om en gravid...

Ja, jeg er egentlig ganske jålete av meg, så gleder meg masse til å gå med midjebelte og sånn :-) Men heldigvis for oss er det "in" med lange, flagrende hippiekjoler som kler gravidemager.

Hehe, ja merker at i hvert fall min kjære er fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...