Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den 18.november i fjor, var jeg og samboeren med i en fæl bilulykke, og når vi var på ul i går fikk vi ny termin : 18.november :o

wow, tenkte jeg, det var nesten litt skummelt...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mange uker + dager er du ? for på ul sa jordmor at jeg er 19+5, men her inne står det at jeg er i uke 20...hm,rare greier

Skrevet

Det kan jo tenkes at terminen blir justert underveis. Skulle ikke dette skje kan du jo be om å få igangsatt noen dager før p.g.a. denne hendelsen.

Jeg fikk dette på bakgrunn av traumatisk hendelse året før på termindatoen.

Skrevet

er sikkert det at det bare har blitt justert litt ja...

skal tilbake i uke 28 og uke 32 på vekstkontroll hvert fall, for det var stort hopp mellom menstermin og ul termin

Skrevet

Det stemmer både det som står her og det jm din sier ;-)

Når du er 19+5 er du 19 dager og 5 uker på veg. Du holder da på med den 20 uken. Du er 5 dager inne i den 20 uken.

Skjønner?

Helsevesenet teller fullgåtte uker. Du har 19 fullgåtte uker og 5 dager inn i den neste. Her inne teller man hvilken uke du holder på med, og du er 5 dager inn i den 20. uken.

Skrevet

aha, da skjønner jeg :) takktakk :)

Skrevet

Skjønner at du tenker sånn, men kanskje du kan snu det til at det kan bli en gledens dag i stede? Også huske på at bare 4% føder på termindagen, så sjansen er liten.

Skrevet

ja, mente ikke at det var noe galt egentlig, bare veldig spesielt :)

og så klart litt skummelt :P

Skrevet

har forresten samme termin som deg =) Datoen er vel litt skummel sier du, men nå kan du jo endelig forbinde datoen med noe godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...