Holly❄️ Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Hei:) Ja, jeg ringte legevakten og de sa at siden det skjedde så fort, max 2 sekund, og jeg føler meg fin så trenger jeg ikke og sjekke det. Jeg rykket hånda så fort til meg, at jeg slapp nok billig unna.. De sa også at tvn holder igjen mye av strømmen, hadde vært værre om jeg tok hånda rett mot en stikkontakt... Men takk for svaret ditt:)
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Ok, bra du fikk sjekket det opp da. Jeg tok ikke på tv`n, men en stekeplate som tydeligvis ikke hadde jording. Det skjedde fort for meg også, men jeg fikk vondt helt opp til albuen, og det gav seg ikke. Da måtte de sjekke hjerterytmen.
Holly❄️ Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Huff, det hørtes litt verre ut ja... :s Skumle greier egentlig, man må være forsiktig med strøm.. Mannen min ble innlagt på sykehus for 3 år siden, da han kom borti et strømskap på jobb.. var innlagt i et døgn og ble testet hele tiden. Gikk heldigvis veldig bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå