Gå til innhold

Den O`store sippedagen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, i dag er den store sippedagen.

Sipper fordi lillegutt er blitt så stor at han reiser hjem med en kompis rett fra barnehagen, han trenger ikke at mamma følger lengre..

Sipper fordi jeg skulle vasket huset før helga, men jeg brekker meg sånn at jeg orker bare ikke..

Sipper fordi sjefen er en dust og kranlger..

Sipper fordi jeg ikke har lyst på mat men blir dårlig om jeg ikke spiser..

Og mest av alt fordi jeg er redd. Redd for den lille spira i magen. Magen gjør vondt i dag og jeg er redd noe er galt. Mannen trøster og sier det helt sikkert er normalt fordi det vokser inne i meg. Og innerst inne vet jeg jo det...

Noen andre sippegurier der ute eller? ;-)

Er forresten 9 uker på vei og har fått en liten kul. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ooohh yess.. sipping her og.. :-( :-( :-(

Prøvde å vaske husket klart til sambo kom hjem, men mine to små hjelpere velta bøtta med vaskevann i gangen, og med skrikende bekken prøvde jeg å tørke opp floden.. Auuu!! Når gubben så kom hjem, tror du han i det hele tatt så at det var vaska?? Neida.. Oioioi, litt tårer må til, og SÅ våga han å klage på at jeg skar gulerøtter med feil kniv på feil underlag.. Buhuuuu!!

Og jeg og er redd for Mirakelet i Magen.. Er 24 uker, og føler jeg har kynnere aaaalt for tidlig..

Men vi blei venner igjen, alle gutta og jeg (de små og den store) og nå skal jeg tenke positive tanker om lillegullet der inne og håååååpe at alt er bra.. Håper du får det bedre i morgen?? Lykke til med dustesjef og klagemage med kvalme.. Store klemmer til deg!

Skrevet

Takk Maya og mini. :-)

Vet jo det blir bedre i morgen, og nå har jeg snart ferie fra hele møkkajobben så jeg gleder meg. :-)

Og alt er helt sikkert bra med gullet ditt i magen, mange har kynnere tidlig, men du får bare stresse ned så roer det seg. :-)

Ha en kjempefin helg uten så mye sipping. :-) JEg skal prøve på det samme:-)

Skrevet

Oi, ja det er sant, det har jeg hørt før og, at kynnere har sammenheng med stress.. Godt du sa det! Takk! Da har jeg en finfin legitim grunn til å bli her i sofaen med PC'en, Tv'n og popkornet.. :-) Får håpe sippinga er over for denne gang, vi skal på en ukes ferie fra mandag, og da er jeg fast bestemt på å ikke være redd og ikke overfølsom og ikke stressa. God ferie til deg også! Kanskje sjefen er i bedre humør når du kommer tilbake? Man kan jo håpe.. :-) Ha en fin kveld, og GOD SOMMER!!! Klem

Skrevet

Sjefen tror jeg er uforandelig, men jeg er sikkert i bedre humør da. :-)

Ha en fiiin sommer du også- og ro ned med all verdens god samvittighet! :-)

Klem. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...