Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ble så glade for at babyen vår var frisk,

men det er tydeligvis ikke det som betyr noe for visse i familien..:\

virker som de ble skuffet over at det ble gutt, for det er så mange gutter i familien fra før..

må si jeg blir veldig skuffet og lei meg..

fler ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

hmmm..kjenner litt til den følelsen, i samboer sin familie er det veldig mange gutter..og når vi fikk jente så var det jo rene "drømmen"...ble jo glad for jente da, men alikevel...hadde de blitt skuffet over gutt liksom...

Vi vet enda ikke kjønnet i magen denne gang, skal ikke vite det heller...så lenge det er frisk så:-)

Skrevet

ja, det jeg mener å, at det må være det viktigste at barnet som kommer ut er friskt! haff

Skrevet

ja har hørt flere som blir skuffa pga kjønn.. men skal bare være glade for at de er friske .. vi skal på ul nå på mandagen ,gruer meg utrolig mye. håper alt er bra med lillingen våres ;) gratulere med gutt i magen ;)

Skrevet

Gratulere med en frisk gutt inni magen da :D

Kjenner til den følelsen av skuff egentlig... For på kjærsten sin side er det kun gutter - brødre, onkler osv. Kun inngifta damer! Så svigermor var skråsikker på at det var ei jente - nå skulle endelig jenta hennes komme! Hun har jo selvfølgelig ikke sagt det direkte at hun er skuffa, men det er liksom noe med atmosfæren. Det at hun allerede nå sier at "neste gang blir det jente", "ultralyden kan være feil vet du". Blir så skuffa og lei meg når hun sier sånt.. For jeg og kjærsten er jo suuuuuuuper glad for at vi venter en liten prins <3 En frisk liten gutt. Og gleder oss som bare det til å møte han for første gang!! Tenk, vår egen lille prins :D:D:D<3<3

Lykketil videre med svangerskapet! :o)

Skrevet

Gratulerer med en liten gutt! For aa vaere aerlig, synes jeg virkelig det er smaalig av slektninger aa komme med slike kommentarer! Jeg skjoenner godt at du blir lei deg. *troesteklem*

Skrevet

Gratulere med en frisk liten gutt!

Fikk samme feeling vi og... dvs pappa'n min var kjempe happy. -Kommentaren fra svigermor var "ååå da ble det ikke noe jente på meg denne gangen heller"....

Skrevet

synes det er dårlig gjort av folk, spesielt familie, å si sånn... de mener jo helt sikkert ikke noe vondt med det, men er trist å høre uansett, når man selv er overlykkelig over den friske babyen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...