Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover din på dagen? Her er det 1,5 t..legger ham halv åtte, så er han våken i seks tiden. Hvordan er det med middag? Spiser han/hun det samme som dere?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla er 8 mnd. Slik ser dagen vår ut:

ca 7 - Tar morgen

ca 8 - Frokost(brødskive), vann, mme

ca 9- Sover 1 1\2 t

ca 11.30 - lunsj(grøt), vann, mme

ca 12.30- Sover ca 45 min

ca 15 - Middag (Får det som vi har dersom det ikke inneholder for mye krydder eller inneholder salt(salter som regel etterpå til oss). Spiser det meste så lenge jeg vet hva hun får i seg, og at det i stor grad er rene råvarer. Dersom hun ikke spiser "vår" middag, får hun glass.+vann,mme

ca 16 - Sover 30 min

ca 18 - Kveldsmat (brødskive, vann, mme

ca 19.30- Kveld

Tulla har full fart når hun er våken, men er nok heldig med at hun sover endel på dagen. Er somregel våken 1-2 ganger på natta hvor hun blir tilbudt vann og tutt:)

Skrevet

Min sønne er 8,5mnd og dagen er slik:

07.00: Stå opp

08.00: Frokost(grøt og vann)

10.00: Sove (1- 1 1/2 time)

12.00: Lunch (Litt brødskive og 140ml mme)

14.00: Sove ( 1-1 1/2 time)

15.30: Middag (Får middagsglass siden han ikke er så glad i biter i

maten sin ennå, har heller ingen tenner)

18.30: Kveldsgrøt og vann

19.00: Natta (får 100 ml mme på sengen)

Han sover da uavbrutt hele natten til klokken 07.00.

Skrevet

Jenta mi sover en halv til en time i elleve tiden og det samme i tretiden. legger seg kl 19 og våkner i sju halv åttetida. Spiser ikke det samme som oss til middag nei. Vært litt sløv til å lage, dessuten har det jeg har lagd ikke falt særlig i smak... Hehe... Så her går det mest i hipp middagsglass:)

Skrevet

slik er dagen vår:

-0700 morgen, ammer litt i sengen

-0800 halv porsjon grøt (er da mett) og vann

-1000 sover 1,5-2t

-1130 middagsglass (litt brødskive, er ikke så glad i det enda så må da supplere med middagsglass for å bli mett) og vann

-1430 middagsglass. bruker fortsatt 6mnd glassene, da hun ikke er begeistret for biter! vann til :)

-1445 sover 1-1,5t

-1600 ammer litt

-1800 grøt (med litt frukt i) og vann

-1830 bader og kveldsstell

-1900 natta. ammer i sengen

likjepia mi vil ikke ha melk på flaske så jobber litt med å få i henne nok væske, vann blir det jo bare noen småslurker av...

ammer fortsatt om natta, vært mye syk de siste månedene så det er vel blitt en trøst og "smertelindring"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...