Gå til innhold

Sitter her og strigråter da!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en heftig diskusjon med typen. Det endte med at han ikke ville være med opp på hytta til familien min, som planlagt denne helga. Og jeg har ikke lappen, så er ikke så lett å komme seg noen steder alene.

Diskusjonen ble bare værre og værre, og endte i en heftig krangel.

Har gåttt mye opp og ned mellom oss og tidspunktet for barn er kanskje ikke helt rett. Noe han har gitt utrtykk for, men om jeg ville ha det stilte han opp 100prosent!

Han bad meg gi han EN god grunn for at jeg ville ha barn, noe jeg ikke klarte å gi han. Han klikket!!!

Han ble så sint, stod og hylte og skrek, og gav meg en uke på å flytte ut.Noe han ikke kan gjøre da jeg eier halvparten her!!

Faen og vondt det var da han klikket så fælt, sa han ikke ville bli pappa og at han følte seg lurt. At jeg kom til å bli en fæl mamma.

Han stakk og jeg vet ikke om han kommer tilbake i kveld.

Sitter her og bare griner, og føler meg så fæl. Så ego. Som ikke en gang klarte å gi han en god grunn. Huff... Og jeg skal bli mamma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han kan da vel ikke klikke for noe sånt.

Er faktisk et vanskelig spørsmål dette. Hvilken god grunn.

Min grunn var rettt og slett jeg ville ha en baby ilag med min kjære (vi har hver våre, så dete blir vår 1. fellese)

Hadde lyst på en unge til, og ville ha en med han også. Noe god grunn er det vel ikke..men hva er en god grunn for å få et barn da?

Skrevet

Ja, hva er en god grunn??

Låste meg helt fast og klarte ikke si noe til han. Fra før av er jeg ikke så flink til å prate for meg, Så ble jo bare helt helvete når jeg ikke klarte å svare på hvorfor jeg ville ha barn.

Men når "skaden" alt var skjedd, er det ikke bare bare å ta det bort heller. Selv om vi har det litt vanskelig. Hadde jo håpet vi skulle klare dette sammen!!

Skrevet

En hastetime på et familiekontor kan kanskje være redningen deres? Si dere skal ha barn snart, så blir dere forhåpenligvis prioritert tidlig. Kjenner to par som nylig har vært der, og begge venter barn innen kort tid, og det kom mye godt ut av det. Uff, håper det ordner seg for dere. Skjønner godt du har det ille nå, men kanskje du kan få en venninne til å komme til deg nå?

Skrevet

En god grunn ja. For min del så ønsket jeg meg barn, for jeg er glad i barn, og egne barn er jo noe helt spesielt. Jeg ville ha barn med kjæresten min fordi jeg mente vi ville bli gode foreldre. Det er gøy å se det vokser fra et lite foster i magen, til større barn. Det er jo normalt å ønske å stifte familie da.

Skjønner det er ekstra ille nå som han har dratt bort, men det kan jo være fornuftig å heller ta opp tråden når ting har roet seg, så man ikke sier så mye stygt som man ellers ville sagt kanskje (har just lært det selv, men lettere sagt enn gjort da).

Skrevet

Ja, har det. Så slipper å sitte alene.

Vil selvfølgelig ha barn. Stifte famile med sin kjære er vel noe de fleste vil. Passet litt dårlig nå, men er fast bestent på å klare dette. Med eller uten han.

Skrevet

Uffameg! Høres ikke ut som noen god situasjon, men jeg henger meg på rådet om en time hos familievernkontoret så kanskje dere kommer et skritt nærmere i riktig retning i alle fall. Uansett utfallet må dere prøve å være venner og ha et godt samarbeid for å gi barnet best mulig oppvekst. Og det er ikke lett å svare på stående fot i en heftig krangel på et så dypt spørsmål om èn god grunn til å få barn. Er liksom ikke lett å skrike ut "fordi jeg vil stifte familie med mannen jeg elsker", når han står der og oppfører seg som en idiot og noe helt annet enn den mannen man vil ha barn med!

Jeg er sikker på at dere kommer til enighet når alt har roet seg, og du kommer uansett til å bli den beste mammaen til barnet ditt. Sender deg en stor trøsteklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...