Gå til innhold

NEEEEEI, jeg har begynt å lekke allerede : (

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo 6 uker igjen til termin. Ikke si at jeg skal gå å lekke melk (råmelk) frem til termin vel ?

I forrige sv.skap hadde jeg ikke antydning til melk i brystene før et par dager etter fødselen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å lekke i 23. uke :-S

Hipp hurra..

Skrevet

Jaja du venner deg til det... Har hatt melk i 2 mnd jeg, og har ennå 7uker igjen. Dette er jo IKKE det verste som kan skje!

Skrevet

Nei, det er ikke det verste som kunne skje. Men jeg gruer meg faktisk til en varm sommer med lekkende bryster. Trodde ikke at det kunne starte så tidlig.

Skrevet

ikke uvanlig det... jeg har selv gjort det siden uke 21...

Skrevet

Jeg har måttet gå med innlegg siden uke 21, du venner deg til det:-) Er verdt det til slutt!:-) Er det noen som vet om dette er postivit ang melk og amming forresten? ;D

Skrevet

puppene vet vel hva som kommer....de har gjort det en gang før..hehe

Skrevet

You lucky!! Jeg skulle gjerne gått rundt å lekket melk!! Sleit så for å få i gang melkeproduksjonen sist..og datteren min diet og diet men det kom så godt som ingenting ut, selv hvor mye hun diet. Så jeg skulle gjerne gått rundt i noen uker som en lekk melkekartong...og vært glad for at ting fungerte. Her kommer det ikke en dråpe, selv om jeg stimulerer dem og prøver å presse ut. Får bare håpe det starter når det skal denne gangen.

Skrevet

Jeg har stort lekket i over et år.. Hadde en provosert abort i uke 22 i september. Melken har aldri blitt borte.

Skrevet

Linn<3Høygravid

Jeg har ingenting med det, men ble litt nyskjerrig: Hvorfor hadde du provosert abort i uke 22?

Skrevet

Begynte faktisk å lekke i uke 16 jeg, litt tidlig kan man si. Jordmor var stor fornøyd å syntes det stod bra til:)

Skrevet

Sist gang begynte jeg å lekke fra uke 21. Hadde ikke melk til ungen etter fødsel. Denne gangen begynte jeg å lekke i uke 24. Satser ikke på å ha noe mer denne gangen.

Skrevet

som deigklompen sier, det er desverre ingen garanti for at amminga går lettere at vi lekker melk tidelig. Det betyr bare at puppene kan å produsere melk...

Skrevet

Jeg begynte å lekke i uke 20 jeg..

Så du slepper jo å lekke så lenge :P hehe

Skrevet

Jeg mistet også melken etter førstemann. Kom tregt i gang (sikkert pga keisersnitt), og til slutt nektet han å die. Så jeg pumpet det lille som var og etter 3 uker var det slutt. Får håpe at det er et godt tegn at det har startet så tidlig, da. Som sagt, hadde jeg ikke en eneste dråpe melk i puppene før etter et par dager på barsel.

Skrevet

Jeg begynte å lekke i uke 20 jeg. Men nå i uke 35+5 lekker jeg en god del mindre enn jeg har gjort på maaange uker..Noen som vet hvorfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...