polarn & pyrene Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Noen som er medlem der og hvordan er det (fornøyd/ikke fornøyd). Fikk våres første pakke i dag og jenta mi liker veldig godt å telle,hun er 3 år. Er det vært å være med ?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 det lurer jeg og på.. Og hva med den abc ?
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Vi er medlem av ABC. Finnes bedre bøker.........
Januars lykkeliten Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Sønnen min har fått abc, og 123 og nå faktabøkene. Han har elsket alle sammen. Jeg syns kanskje ikke abc var spesielt gode bøker. MEN han lærte seg selv alle bokstavene av dem. Han lærte seg å lese og skrive på egenhånd da han var akkurat fyllt 4. Leste bøker og skrev fortellinger gjør han og. Og vi har ikke stimulert dette noe. Bortsett fra å kjøpe bøkene. Han har også vært veldig glad i 123 bøkene, og tror godt det er spennende for treåring som er glad i tall. Vi er også glad i faktabøkene. Førskolebarn suger virkelig til seg kunnskap :-)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 abc er sånn passe men jenta vår syns de var fengende. 123 er helt topp og super populære her i huset. Jenta vår virkelig elsker de bøkene. Hun er 4.5 år. så anbefaler 123 på det varmeste!!!
Trønderbærta Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Anbefaler 123-bøkene, kjempepopulære her Ungene her digger også abc bøkene. Har også startet med fakta-bøkene, men har ikke alle ennå! Jenta mi er 6 år, og både 123, abc og fakta-bøkene blir lest så å si hver dag.
Sjokoladekaka Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 vi har alle 1 2 3 , og no er det faktabøkene med CD:) eg syns sånn passelig om dei(OK, noke bra men ikkje alt) , men det tel lite når ungane elskar dei:) Mykje læring er viktig, og då tel det lite kva eg syns om metoden, så lenge ungen lærer og vil ha meir:) Dei pirrar til leselyst her, i alle fall:) Generelt er go'boken veldig bra, syns eg:)
happybirthday Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Personlig synes jeg ikke abc virket særlig bra, og avsluttet derfor etter noen få runder. 123 tenkte jeg det samme om, men så viste det seg at gutten min syntes dette var veldig fengende. Det samme om fakta-bøkene. Men er faktisk litt usikker på om det er det å vente på og få pakke i posten som gjør bøkene så spennende eller om det er kun bøkene&cd'ene i seg selv som er det. Men det får jeg vel om noen år svar på, når veslejenta kommer i førskole-alder. Da har vi jo allerede bøkene, så da er jo momentet med å vente på pakke i posten borte. Men er bøkene så bra som det virket som for gutten vår nå, så vil de jo fenge jenta vår også om noen år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå