ApriIbaby Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Satt og glodde på kassa.....Jeg er sylteforkjølet og gubben hadde sittet å snust på svidd/varm lukt som han stusset litt på i noen minutter. Han kokluderte med at det var varme fra laptoppen min..... Hvorpå han plutselig kastet seg ut av sofaen med et "åhhh faen i h%&/()= steike......" Han tok et svalestup mot tv'n og fikk trukket den ut mens røyk fosset ut på baksiden av tv'n...... Hjelpes ---vi pælma den ut på balkongen hvor den freste fra seg som en annen røykbombe..... *puh*..."bare" 7 år gammel. Jaggu flaks vi satt her ,ja...... Nå har i hvertfall jeg lært noe. At tv kan ta fyr- det er ikke bare noe en hører om. det kan faktisk skje..
Miramor Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Da blir det er rolig kveld i kveld da - uten TV. Det var godt dere var der da det skjedde.
ApriIbaby Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 hehe---nei da. Gubben fant en til 400 rett borti gata her så "ny" er på plass.......
FuriLaks Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Så ekkelt! Det er skrekken at sånt skjer når man ligger og sover. Bra dere var der! Skrur alltid TV'n helt av. (Snakk om å være tvslave da, løpe ut og kjøpe en rett borti gata;)
mamman til to gutter Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Derfor man alltid skal skru av tven helt når man ikke er ved den! Å skru av kun med fjernkontrollen er ikke nok, den kan fortsatt begynne å brenne. Flaks dere var der og fikk forhindret ordentlig brann!
ApriIbaby Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2008 hehe..ja fredag kveld er tv kveld.... Vi skal snart flytte og skulle da uansett kjøpe ny flattv.....men kan jo ikke løpe ut og kjøpe det er fredag kveld - så da ble det en midlertidig som kan følge leiligheten :-)
Northernlights Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Man skal egentlig støvsuge baki der innimellom. Støvet er veldig brennbart bak TV, inni PC`r og microbølgeovner. Bra dere var hjemme =o)
ApriIbaby Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2008 Ja...vi skrur alltid helt av, men det hender jo junior sitter alene og ser (i morgen tidlig f. eks) - og da hender det jo han forlater tv'n på....
ApriIbaby Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2008 Vå har jevnlig vært på sånn tv servise inkl støvsuging. Gubben mente det var en lodding som hadde dårlig kontakt :-/
ApriIbaby Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. juni 2008 skal nart legge meg; vureder å bære ut tv'n heretter jeg altså :-0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå