Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Leste en undersøkelse som sa at det ikke gikk 3 barneseter i en audi A6. Vi har to barneseter der nå, og ser at det er knapp plass til nr 3. Tenkte vi kunne dra innom en audi forhandler og se om de klarer å få 3 seter inn før vi begynner å se oss om etter en ny bil. Er jo tragisk at en stasjonsvogn ikke skal ha plass til 3 barneseter
togutter-08og10 Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Tror dere skal ha plass til dette. Vi undersøkte (med venner med erfaring da) om dette selv da jeg ofte har tantebarn på besøk og må ha 3 seter (den ene sitter på pute, den tar nok litt mindre plass) og fikk høre at A&, Passat, Vectra og V70 var store nok til dette. Men den eneste jeg vet om som faktisk har hatt 3 barneseter (tvillinger+ 1 som er to år eldre) i bilen hadde en vectra fra 2001.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Er ikke mange som har plass nei... er i samme situasjon selv, har en ford focus stv vi da...har testet, men får ikke inn sete nr 3 altså så her må vi kjøpe ny bil, kjedelig...
Trulte76 Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 jeg har en a4 og der går akkurat 3 seteputer og en sånn 1-2-3stol som kan bli pute til slutt. Trangt men det går. Jeg og sambo har hver våre særkulsbarn. Han en på 4 og jeg to på 6 og 9. Mine bruker pute, menst han bruker en sånn 1-2-3 stol. Samboer har en 2-seter og jeg en 5-seter Audi A4. Nå venter jeg en baby så håper jo det går med en barnestol og to bilputer. Skulle hatt 7-seter, men det får bare vente..sjeldent vi alle er i samme bil likevel..får vi heller bare kjøre to biler når alle skal noe.
Karoline82 Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 dessverre men det går ikke. har prøvd det meste uten å få plass! endte opp med å bytte bil. vi hadde a6 men innså at vi måtte bytte. har kjøpt touran og har izi combi og maxi cosi beltestol og vi skal ha baby sete, det går i denne bilen
Mamarosa Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Hmmm... Det kommer vell litt ann på størrelsen/bredden på barnesetene..? Synes det er en liten jungel av seter å velge i... Vi har ikke Audi a6, men Volvo V70 - å der går det vertfall med 3 seter. Men om du er usikker så er det bare å troppe opp på en babyutstyrsbutikk - å be dem hjelpe deg med å prøve de forskjellige setene i deres bil!
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2008 ja vi skal gjøre det i morgen. V 70 er en god del bredere bak enn a 6, så det er en av modellene vi vurderer å skifte til:). Sambo vil ha xc70 da, motor er visst veldig viktig:) satser på at de har seter som passer hos en audiforhandler:) Takker for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå