konemor med gutt+spire:) Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 jeg er på leit etter en sang av randy travis som ser ut til å vere forsvunnet. han synger den i filmen black dog. jeg har søkt på nettet men finer den ikke noe sted. hadde den på cd før, men borte var den. noen som vet hvilken sang jeg mener?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 vet du åssen teksten er ? noen ord? har ikke sett filmen.
konemor med gutt+spire:) Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 er ikke så god i skriftlig engels så du får prøve å tyde deg frem men noe av refrenget er sånn "I'm like a child afraid of darkness. the greitest fair I have is loosing you"
lengter daler ned i skjul... Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 hmm... nei kjenner ikke igjen det. finner ikke cd`n heller nå.
konemor med gutt+spire:) Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 kanskje du kann gi meg en lyd om du finner cdn din en gang
lengter daler ned i skjul... Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 det skal jeg gjøre vettu )
Storken1979 Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Sangen heter "My greatest fear" og kommer fra albumet Rise and Shine: Sometimes many miles may lay between us But only for the job I choose to do And one thought helps me through my darkest hour Each mile brings be closer to you Please believe you're all I ever wanted If you should leave I don't know what I'd do I'd be like a child afraid of darkness The greatest fear I have is loosing you Heaven knows I've always had these demons Watching for a place to take control Whispering "you'll never be there for me" Waiting at the end of my road Please believe you're all I ever wanted If you should leave I don't know what I'd do I'd be like a child afraid of darkness The greatest fear I have is loosing you Alone I wonder through this world No meaning in my life And I found you and finally saw the light So please believe you're all I ever wanted If you should leave I don't know what I'd do I'd be like a child afraid of darkness The greatest fear I have is loosing you The greatest fear I have is loosing you
konemor med gutt+spire:) Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2008 JA åh nå ble jeg glad! i fire år har jeg leita etter den sangen og utrolig nok ikke funnet en sjel som har vist om den før nå takk takk takk
Storken1979 Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 hihi jeg bare googlet den setningen din jeg :-) og vips der var den
konemor med gutt+spire:) Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. juni 2008 det er den teksten, men på hjemmesiden hans finner jeg ikke at den er på rise and shine plata. finner ikke tittelen i sang registeret heller.... mne jeg vet jo at teksten eksisterer nå da vertfall, var redd jeg hadde en sang i hodet som ikke eksisterte.
Storken1979 Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 her er linken jeg brukte http://www.allthelyrics.com/lyrics/randy_travis/my_greatest_fear-lyrics-645705.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå