Yrha Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Vi er visst ikke særlig mange som henger her på Småtroll 0-1? Eller leser dere men skriver lite..?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Syns det var mere aktivitet her for noen mnd`er siden... Leser en del og skriver på noen innlegg. skriver på ditt.=)
velsignet med to Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Er enig i det du skriver. Har vel kanskje noe å gjøre med at anonymknappen ble fjernet.
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Når jeg kommer meg så langt som å lese her så har allerede folk svart det samme som meg opptil flere ganger så da skriver jeg ikke. Og de som ikke har fått svar vet ikke jeg svaret på så da svarer jeg iallefall ikke Men denne kunne jeg jo svare på
2 hjertegull :) Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har nettopp begynt å være her, og har blitt fullstendig hekta!!! Jeg svarer på alt jeg kommer over av innlegg (der jeg føler jeg har noe å bidra med da selvfølgelig).. Men når jeg har svart på det jeg kan, så skjer det liksom ikke mer.. Hvilke andre forumer bruker dere å være på? Hvor skjer det noe? Forresten, så synes jeg ikke det gjør noe at den anonymknappen dere nevner ikke er der.. Folk bør tørre å stå for det de sier, å uansett er det ingen som ser deg gjennom pc'en.. Her er jo bare snakk om å hjelpe hverandre jo! Trives godt med dette.. Får tiden til å gå på kvelden etter lillemor har lagt seg.. Jeg har en samboer som jobber borte skjønner dere, så jeg er alene fra mandagsmårran til torsdagsettermiddag, å da er det greit å ha noe å gjøre..
PyttPytt Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Ikke vært her så lenge jeg heller, og vanligvis er jeg en leser mer enn en skriver, selv om jeg i det siste har fått noen anfall og "øst" av min begrensede kunnskap
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 jeg leser nok mest. Men syns det er bra anonymknappen er borte. Ble bedre stemning her. Ble så sint noen ganger når jeg leste innlegg her før, at jeg egentlig ville slutte å "henge" her inne... Men lett og bli hekta...Og greit når man er førstegangs og lurer på en del ting.
Yrha Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2008 Hehe... jeg skrev dette innlegget i går kveld, også stakk jeg av selv Godt å høre at det er flere som syns det er litt treigt her. Vi får vel bare ta oss selv i nakken og skrive av hjertens lyst, så blir det vel fart på sakene. Enig med ei over som sier at man skriver svar, også skjer det liksom ingenting.. Koselig å få tilbakemelding på svarene sine, spesielt hvis man har brukt litt tid og skrevet litt langt
Elskeråværemamma Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 Kanskje det er litt mindre aktivitet nå pga sommer, sol og ferie??? Ha en flott kveld!!
Yrha Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. juni 2008 Hehe, klart det. Ha en trivelig kveld i finværet du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå