Glederseg:) Har født!! Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Vet ikke helt åssen jeg skal forklare det med det kjennes ut som sterk svie/sprengninger nederst på hver side av korsryggen.hatt det i 2-3 dager nå men idag er det ille..Kjæresten min må masere meg men det går ikke over..Noen som aner hva som skjer med meg? Eller som har hatt det sånn? Det er verre når jeg ligger på sidene også..Er 37+4 idag.. Klem
turbo Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 HEI! Er ikke akkurat det samme som jeg har tror jeg, men skal prøve svare.. Jeg hadde veldig vondt i korsryggen tirsdag kveld og natt forrige uke-- var da 38+3.... var såpass vondt den natta at jeg trodde det var rier og greier... skikkelige mensmurringer... måtte dusje midt på natta for å lindre smertene... det murra også litt ned i hoftene/lysken... Men som sagt det ga seg.... var på ktr torsdag, legen kjente på meg og jeg hadde 1 cm åpning og var noe moden... så det hadde nok vært en form for modningsrier!.... siden da har jeg hatt endel murringer, i kveld også..Jm kjente på meg i dag, da hadde jeg 1-2 cm og var mye mer moden.. så ser jo på det som et godt tegn!!! men håper fødselen kan sette igang snart jeg da.. litt slitsomt å gå sånn lenge.. Får håpe det er modningsrier hos deg også! veldig bra å modnes litt før fødselen setter igang!!!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 hmm jeg er "bare" i uke 35+3 og har hatt svie/smerter nederst i ryggen de siste dagene. kynnerne er vonde og. noen ganger må jeg puste meg igjennom det faktisk. selvfølgelig hadde det vært fint å få den lille ut, for begynner å bli lei. men jeg vil nå ikke føde før jeg minst er i uke 37 da. syntes det er littebitt tidlig. kan det være det som skjer med meg da. at det er driver å modnes? men det kan vel isåfall ta litt tid kan det ikke?
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Det kan ta tiid ja, hvertfall det de sier til meg.. Har gått med de smertene i to uker nå.. er bare i uke 35:)
Rorrimamma Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har hatt samme smerte de siste par ukene (er 37 på vei). Etter å ha lagt meg på en hardere madrass (tok vekk overmadrassen på dobbelsenga) og har varmepute på ryggen hver natt går mye av smerten vekk. Bruker også varmeputa (med tøy utenpå) i ryggen på dagen hvis smerten er der da også. Kokt vann inni
Glederseg:) Har født!! Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2008 Takk for svar..kanskje det er modning som driver på da..ga seg litt igår også kom det tilbake igjen når jeg la meg igjen..idag var det bedre når jeg våknet,kun døds kvalm men nå syns jeg det begynner å svi igjen.. Blææ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå