Gå til innhold

Grøt/ikke grøt?Takk til dere som svarte:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil først takke alle som gav meg sine synspunkter da jeg tidligere skrev inn et innlegg her, flott at dere bryr dere:)

Jeg fikk så mange gode tips og ting jeg måtte tenke igjennom, at jeg ble like klok, hehe. Så jeg tok like godt og ringte helsesøster, vet jo at de stiller opp og gir gode råd. Hun var ikke i tvil da hun hørte min historie: bare å begynne med grøt! Gutten min er "bare" 3,5 mnd, født nesten 1 mnd før tiden og har vært plaget med kolikk. Men, med så gradvis og stor forrandring i søvnmønsteret, var hun ikke i tvil. Hadde forrandringen vært kun 3-4 dager, kunne det vært at han hadde økedøgn. Men det gikk fra å sove over, til å slutte å sove på dagen, og å våkne maaaange ganger pr natt, over flere uker og gradvis. Ikke urolig på natten, bare sulten. Følte og at han fikk nok mat pr gang, men ble fort sulten igjen. Hun annbefalte ikke mme, men heller grøt. Jeg har ikke pumpe pupper, hehe, så hun annbefalte den 4 mnders grøten som blandes med vann. Hun annbefalte også sviskemos sammen med grøten, da lillemann er heldig om han har avføring en gang i uka. Sliter med avføringen. Håper nå at alt skal rette seg, men forstår jo at ting tar tid.

Mitt råd er, ta en tlf til helsesøster om du blir usikker! Enklere å få fortalt alle detaljer på tlf. Men, må si jeg syntes det var godt å få synspunkter fra dere på dib og:)

Takk igjen, og lykke til med store og små problemer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...