Gumman :-) Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Her nærmer jeg meg EL ( høy fertilitet i 2 dager i følge clearblue fetilitetsmonitor), men vi får ikke til å treffes for å ha sex. Jeg har vakt hele helgen. Gubben befinner seg 12 mil unna og hjelper faren sin, og på mandag drar han direkte på jobb og blir laaaaangt borte til neste helg. Med litt flaks får jeg passere svigers i jobbsammenheng og kan få mulighet til å stikke innom og hilse på gubben. Men det er jo likevel ikke akkurat enkelt å få til den sex-biten. Svigers holder på å pusse opp, og derfor bor de alle helt oppå hverandre i en brøkdel av huset, så er ikke noe mye å trekke seg tilbake på. Og de forventer selvsagt at han skal jobbe når han først er der for å hjelpe, så kan ikke stjele han med meg en tur heller uten at det virker rart. Tips???????
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Kos dere på badet i 10 små minutter? Eller vent til neste måned?
Gjest Tina-Mari Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Greit han skal hjelpe til, men dere kan vel gå en tur og stekke litt på dere?? Ta med pledd i skogen? Leke i bilen?
Gumman :-) Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 Har tenkt på det jeg også. Må klekke ut en god unnskyldning til å få han med meg en tur.
påtjukken Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 en kjapp en skal en vel alltids klare nesten kor som helst det vel:)? hehe... bare spennende det:) hehe.. skrev du ikkje at han skal vere vekke noen dager eller noe sånt? da har du jo en unnskyldning til å "låne" han en liten stund da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå