Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Når bruker dere de? og hvilke bøker er fine til en treåring? jeg har aldri brukt lydbøker selv så jeg vet liksom ikke om dette er noe bra, men dere har kanskje noen tips'?
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2008 Kanskje de ikke er så populære?? :-o
PAVEEL Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 heisann. anbefaler deg å melde inn ungen din i disneyklubben.no der får de en bok og en lydbok i tillegg. altså at de kan følge med boka i tillegg. guttungen min på 4 år elsker den!! gleder seg til hver pakke og ser også at lillegutt på snart to år liker noen av de, spes ole brum og sånt. de bruker å høre på de når de legger seg, el på dagtid hvis de vil slappe av, el på diskman når vi er ute å kjøre bil.
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 ja kanskje jeg skal gjøre det?! hvor dyre er pakkene der da? andre med tips forresten?
1stor1liten =) Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 vi har også den disneyklubben, en pakke koster 159 kr. mener jeg det er
melkekua™ Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Bruker lydbøker til meg selv jeg da ) når jeg kjører fram og tilbake til jobb. Sikkert morro for ungene å høre når på biltur.
Lekamøia Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Nå er vår gutt 6 år, men han elsker lydbøker fremdeles. Det hender han setter på en når han sitter å leker på rommet sitt, eller i bilen hvis vi kjører langt. Jeg kjøper de på bokkilden.no. Gå inn der og på barnesidene og lydbøker. Der står det hvilken alder de er anbefalt for. Gutten vår elsker Pulverheksa-bøkene og Ole Brumm. De er fine til 3-åringer også. Elias-bøkene er også på lydbok. Det aller meste av bøker finnes også på lydbok, så hvis treåringen din har noen favorittbøer kan du kjøpe dem på lydbok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå