Gå til innhold

Noen fra Bergen som har termin snart??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 30 juni. Er sååå spent på hvem den lille er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så veldig lenge igjen men har termin 2 august, kan jo få før og, men det blir spennende å se. Bor i Bergen.

Skrevet

Termin 22. juli her.

Skrevet

Har litt lenger igjen jeg da, termin 4 sept! :P Men gleder meg noe helt vannvitti!!!!

Skrevet

hadde termin i går og er fra sotra...venter i spenning..

Skrevet

Hei termin i morgen 28.06 og er kjempe spent vi også. Håper vi får se babyen snart. Lykke til.

Skrevet

mopa: kansje vi treffes på føden i løpet av helgen da:) jeg har nemmelig tenkt å føde i helgen! hehe..Men det hjelper vel ikke hva jeg har tenkt tenk eg...

Skrevet

Har termin 5 august...så er 39 dager igjen....men jeg føler hun presser veldig på nedover. Fikk en uke før termin forrige gang, og håper på det nå også! ;-) Bor v Lagunen

Skrevet

Har termin 25. juli. Førstemann for oss:-)

Skrevet

Termin i dag, venter nr. 5 og har aldre gått ut tiden før....Bor rett utenfor Bergen

Skrevet

Jeg har termin den 13.juli og venter nr 4, bor utenfor bergen.

Skrevet

Termin 22.juli:)

Skrevet

Nettopp flytta fra Landås i Bergen. Bor nå ved Stord. Termin 20. juli og skal fød i Bergen :)

Skrevet

Jeg har termin 20 juli, men skal ta ks på voss 15 juli. Venter sønn nr 2

Skrevet

Hei jeg har og tenkt å føde i helgen. Så vi får håpe vi treffes på KK er sååååååå utålmodig nå. Får kose masse med mannen kansje det er et håp at det starter.. Lykke til alle sammen . Sender masse fødestøv til dere alle...

Skrevet

Jepp termin nå 2 juli:) venter i spenning, fra bergen eg å:)

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Har termin 25.juli, men er veldig klar for at hun skal komme litt tidligere. Spesielt hvis været skal bli så bra som de spår...

Skrevet

Mensentermin 6. Juli og UL-termin 10. Juli.

Siste UL fikk jeg termin 6. Juli, så jeg holder en knapp på denne datoen. Er også ganske fint med en bursdagsdato: 06.07.08! Bor i sentrum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...