C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Kjeder meg veldig nå som samboeren er borte hele helgen. Så da sitter jeg her med vår firbeinte og stor mage da..hehe Blir til at jeg bruker masse tid på nettet, litt på tv, litt til turgåing og litt til husarbeid. Forslag til andre aktiviteter mottas med takk
2 søte små gutter Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Stikk ut og kjøp deg en stor korg med jordbær, sukker og fløte og lei en romantisk komedie
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 Nam...hørtes fristende ut Tror kanskje jeg skal gjøre det. Slår til på det første og beste forslaget! Takk
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 samme her sammboeren skal være borte fram til neste fredag:(... og jeg sitter og kjeder meg... hvor bor du???
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 HUrum kommune i Buskerud, du?
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2008 Oki, ja det er jo ikke så langt unna Hvorfor er samboern din bortreist så lenge?
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 han er på speiderleir faktisk:)... men er bare tre timer unna...har jo fortsatt en stund en igjen, men man vet jo aldri når ting plutselig skjer...
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 har forresten citycross med citybag og tenkte å ha voksipose, ikke prøvd den opp i, men tro det skal går bra, bagen er jo ganske romslig i forhold til mange andre.
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. juni 2008 Speider leir ja, gammel speider selv jeg Min sambo er 5 timer unna på bandøvelse. Må si jeg har begynt å tenke litt på det i det siste at ting kan faktisk skje når som helst, selvom det er lite sannsanlig. Litt over 7 uker til termin ennå. Har Cangaroo med citibag jeg da (hentes til uka), og har voksipose, så håper den passer oppi. Går iallefall en liten stund tenker jeg og bebisene liker jo å ha det litt trangt har jeg hørt Du skal gjøre idag da? Her er min dag (spennende NOT): 1.Tur med hunden 2. Vaske opp gedigen oppvask 3. Tørke støv 4. Støvesuge+ kanskje vaske gulv om jeg gidder 5. Rydde litt i skap osv 6. Gå tur med hunden 7. Middag 8.Tv, internett, snop resten av kvelden Kanskje besøk av venninner? Og imorgen kommer sambo hjem igjen heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå