3barnsmor? Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Har nå sjekket litt rundt om akkurat dette, å disse testene er visst ikke til å stole på. Mange som har vært langt på vei, å med en test som har vist feil negativ. Dette er visst mye mer normalt enn det vi vet. Tenkte bare å si fra om en god ting til dere som har IKM og en negativ test, det er fortsatt håp!
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Såpass :-) Hmm får no håpe det, hehe.. Sto det noe mer konkret? Så det er vist normalt eller mer normalt enn hva vi tror at de som har IKM og tester seg negativ kan være positiv :-) ? Kanskje et lite håp kom tilbake nå.. Hehe
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 i vedlegget på CB testene står det at om du tester negativt dagen du forventer mens, skal du vente 3 dager før du tar en ny test....
Gjest Tina-Mari Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 I mitt pakknigsvedlegg står det at testen skal brukes en dag etter forventet mens... Men jeg har alldig for tidlig eller for sein mens, så da er det jo liten vits å teste om mensen ikke kommer! Men min test er spansk da.. Lykke til!
3barnsmor? Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2008 Ja håpet er ikke ute før TR dukker opp. Jeg har ennå ikke fått mensen, men til uka kjøper jeg meg en ny test. Kunne vel strengt tatt tatt en ny test i morgen om jeg skulle følge det som står i cb sitt pakningsvedlegg men drøyer den litt til jeg. Så ja til dere andre som har testa negativt og ikke fått mensen ennå, håpet er ikke ute. For det er faktisk mer vanlig enn vi tror at testen misvisende kan vise negativt. Lykke til alle prøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå