Axus' girlfriend Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Normalt? har sover 1,5t på hele dagen!!!!(3mnd gammel) og har spist litt, men ikke langt nær så mye som hun bruker. bekymret..
Leontine Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Er helt normalt i følge helsesøster. Kan være slik i en til to dager. Er hun fortsatt like trett og spiser lite etter to-tre dager, ville jeg tatt kontakt med helsesøster.
2 hjertegull :) Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har litt intrykk av at noen vegrer seg for å gi paracet/pinex?? Som jeg svarte til en annen som hadde litt problemer med vesla etter vaksinen; selv om de ikke får feber, så får de mye mulig en voldsom sykdomsfølelse, å da hjelper paracet.. Hold deg til doseringen på pakken, og blir hun ikke bedre i løpet av to dager, må du kontakte helsestasjon/lege.. Hold øye med bleiene.. De skal være våte etter to timer når barnet får i seg nok væske.. Blir de tørre, bør du å kontakte lege.. Hvis du ammer, så forsøk å legge henne ofte til brystet, kanskje tar hun bare litt i slengen.. Får hun mme, så gi henne litt kokt vann med litt sukker i.. Det er jo viktig at de drikker nok.. Mia reagerte helt motsatt.. Hun sov hele dagen.. Målte tempraturen ved hvert bleieskift, og hun fikk pinex på kvelden (var først da hun virket litt "uggen", selv om hun ikke hadde feber). Hun fikk også en stikkpille på morgenen, da hadde hun 38,2.. Masse-go-bedring-ønsker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå