Gå til innhold

ikm igår, negativ test.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ingen tegn til tanta, er det fortsatt håp??? Eller er det bare å vente på tanta så vi kan begynne på nytt?? Burde vel slått ut nå vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme med meg, har akkurat lagt ut et lite innlegg om akkurat dette.

Det er fortsatt håp :)

Skrevet

Ja leste det akkurat hehe:) off blir gal jeg og vi som er bare i 1 pp. Er så utålmodig, må prøve å roe meg litt;) Snuppa vår blir 2 imorra så da tenker jeg hvertfall på noe annet hehe:):) Føler du mensen er på vei eller?? Jeg er litt usikker, kanskje jeg har litt mensmurringer, men den kan bare komme så vi kan vente på neste EL:):)

Skrevet

Nei, det er det også.Jeg føler ikke at den er på vei faktisk. Men har stikkinger der nede. Men jeg der igjen, jeg har hatt en murring i magen og ryggen, jeg har hatt masse tegn på at jeg kan være gravid. Men kan også rett og slett være at kroppen spiller meg et puss, men det skal vel litt til at kroppen spiller deg såpass puss at mensen blir borte også, eller tar jeg helt feil der?

Skrevet

Rettelse, ikke bare en murring, men masse. Men stopp på murringer nå, men det sikker litt i underlivet. Så jeg får smøre meg med tolmodighet å teste til uka igjen om tanta ikke kommer i løpet av helga

Skrevet

Tja si det, eneste jeg har hørt av ganske mange er at det går faktisk an å tenke for mye på å være gravid, slik at mensen utsettes litt!!! Håper seff ikke det når det gjelder deg, høres jo positivt ut for dere synes jeg:)

Prøvd lenge? Barn fra før? For min del tror jeg nok testen var riktig, selvom jeg blir lei meg da, men da kan tr bare komme så vi kan prøve igjen!! Men tida går så innmari seint... Blæh hehe

Skrevet

Har ei jente fra før,å nei vi har ikke prøvd så lenge og ikke har jeg vanskelig for å bli gravid.

Jeg føler at jeg kanskje kan være gravid, men igjen så tør jeg ikke å tro fordi jeg kan ta feil.

Skrevet

Ok:) Du får ha lykke til, krysser fingrene for deg:):)

Skrevet

krysser fingra for deg jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...