Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har over en tid hatt kontakt med en mann - og denne uken vert på 2 dater med han- som har vert HELT supert....vi er SÅ på nett...hjelpes...det er jo så herlig...MEN så kommer alle disse tankene frem igjen....man har opplevd å bli brent...men er usikker...vil det holde??? Det er 20 mil mellom oss...det går fint med tog og bil....kjenner jeg er i ferd med å virkelig falle for han...men hjelp skal jeg tørre?? Avstand er jo ikke lett.....vi har unger på lik alder- han er en voksen mann på 38 år ( selv er jeg 32)..... Tusen tanker surrer rundt i hodet mitt....han er bare helt herlig å snakke med- vi har så utrolig like meninger og personlighet.... Sommeren er her og har jo lyst til å tilbringe tid med han- men så er det barna- hvordan få til det uten å innvolvere de når man har en BF som stiller opp litt nå og da.... Måtte bar efå luftet det her litt.....
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 du har vel mannlige venner,kan jo bare introdusere han som det?!
Korse76♥ Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Er det ikke koselig å ha noen å dele noen stunder med da? Kan vel nyte avstandsforholdet en stund, er jo en fin overgang for alle dersom det til slutt blir dere.Har du noe å tape på å falle for han? Eller i alle fall se om det har potensiale? Syns dere kan omgåes alle sammen som venner jeg, trenger ikke vise kjærtegn foran barna. Og som det blir sagt her, man har da venner av det motsatte kjønn. Barna trenger ikke vite mer enda.. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå