Misti Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Begynte med litt små blødinger fredag 14 dager siden, men følte liksom ikke at mensen startet ordentlig før søndag, når kan jeg vente EL? Burde vi ha sex før eller etter? VI har vært aktive, kosa oss i går og lurer på om jeg skal snike meg til i dag også siden vi ikke har mulighet i morgen, håpa og snike til meg på søndag også. Hva med tirsdag etter ?
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Det ligger en eggløsningskalkulator på babyverden. Har du sett på den? Kan kanskje gi oss en pekepinn, de av oss som ikke tester for el da;)
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Ovulation____348.aspx
Misti Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 Takk for svar. Vi orker ikke det, tar det som det kommer=) men greit og vite når ca det er og prøve og kose oss litt ekstra da=)
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Hva orker dere ikke? teste for el? Ikke vi heller. Men den kalkulatoren er grei fordi den kan gi en noenlunde pekepinn. Men den forutsetter at du vet hvor lange sykluser du har.
Misti Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2008 nei, orker ikke teste for el, blir mye styr. Det som skjer det skjer. Men vi vil jo prøve o kose oss litt ekstra rundt el da=) å det har vi vikelig gjort denne måneden=) pleier å ha 28 dager jeg =) Lykke til til dere=) jeg har med test på ferie jeg=)
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Du har sikkert sett det allerede, men det står: Din fruktbare periode er: 03.07.2008 - 08.07.2008 Eggløsningen finner sted: 06.07.2008 Så kjør på og lykke til! Vi har noen dager før dere vi skal sette alle kluter til, men så er det familieferie med brødre og delte rom osv så da er det stopp igjen. he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå