frøydis m/ 4 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Og det samme til alle dere andre som kanskje også reiser på ferie nå uten at jeg har fått det med meg :-) Og ha en fin helg alle sammen, med pakking og nedtelling på alle bauger og kanter HEIA HEIA HEIA
Maud Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Tusen takk! Nå er vi ferdig pakket, i hvert fall nesten. Bager og ting og tang står ferdig til å bæres ut i bilen. Flyet vårt går 06.30 i morgen tidlig, vi satser på å kjøre hjemmefra 04, så det er greit å ikke måtte tenke noe da...
tebekaa Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Force Italia! Ønsker dere en riktig deilig, varm, lat og solrik ferie med deilige italienske viner og lune retter! Og is;-) Og blide og friske små og store! Håper du får sånn fri som gjør at det blir mulig for en sliten 3-barnsmamma å kose seg med noen gode bøker sånn i halvskyggen. Sånn fri så man ikke trenger å lytte etter lyder eller speide etter søte små med utforskertrang. Av og til;-) Gleder meg til å få referat fra oppholdet i frodige Toscana:-) GOD TUR!!! Klem
phantomet Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Riktig god tur til deg min venn! Nyt en velfortjent ferie, og kom tilbake brun, blid og opplagt! Klem klem
Trollmora Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Riktig god ferie Maud, selv om jeg er litt sent ute med ønskene mine. Kos der emasse masse og husk væskebalansen )
Urtete Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Jeg henger meg på her og håper at du har det riktig så fint på ferie, Maud! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå