snartmammapåny Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 tror nok gjerde kan bli billigest. Men man får jo både hekk og gjerde i mange prisklasser da...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Aner ikke hva som blir billigst, men etter å ha hatt hekk flere steder vi har bodd er jeg ikke i tvil om at jeg ville valgt gjerde. For makan til jobb det er å holde hekken pen og hvor enormt mye tid det krever.. Ja. Jeg hadde gått for gjerde.
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Spørs helt hva du skal ha. Får Tuja brabant og smaragd for 49 kroner stykket, da er de på ca 80 cm. 10-pk med liguster til 150 kroner... Og så kan du jo kjøpe tuja på 2 meter til 500 kroner stykket. Vanligvis er nok gjerde billigst, vil jeg tro.
MissAntrop Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 Det kjipe med gjerde er jo at det må byggmeldes til kommunen. Og den papirmølja der regner jeg med tar tid.. Sauen: Jeg er ikke så god på plantelære, så hva ting heter aner jeg ikke. Men, jeg vil ha en grønn hekk uten blomster og dill dall. Den bør være tett, ikke løvfellende og ikke noe furugreier heller... Da gjenstår kanskje gjerde som eneste alternativ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå