Bring_it_on!!:)) Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 For og unngå og bli total gal oppi hodet mitt ringte jeg til legevakten og hørte om de muligens kunne titte hva det var med høyre øret mitt.. For har vært helt vakum der i over en uke nå.. Hører lyder dobbelt så høyt inni hodet mitt og det er sykt slitsomt blitt etterhvert.. Spurte da om jeg hadde pratet med fastlegen min.. Sa at ja det har jeg.. Og jeg har prøvd alt han sa jeg skulle prøve men ingenting funker.. Hun spurte om jeg ikke kunne prøve og skylle øret.. Jeg sa at ja.. det har jeg prøvd 2 ganger men ga ingen virkning.. Men vil ikke gjøre det igjen siden legen sier at jeg egentlig ikke skal gjøre det siden jeg har konstruert trommehinne for noen år siden.. De kunne godt se , men de gjorde ikke noe med det uansett hva det var de så.. For ører er ikke noe de kan "rote" med.. Neivel.. Verken fastlegen eller legevakt vil gjøre noe "inni" øret bortsett fra og se.. Er det legene jeg bruker som er sære eller er det slik at trommehinne/øreting er forbeholdt sykehuset???
Little Dreamer Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Det er vel øre nese hals spesialist man må til når det skurrer med ørene...Sånn er det bare..
snartmammapåny Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Men de kunne vel gi deg en henvisning til en spesialist? Om de ikke gjør noe så er det jo ikke vits å ta turen dit, men de burde jo henvise deg videre da iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå