Sunniva78 har to små Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Før poden skal legge seg, hehe. Det følger med så mange snorer, men 1 er jo lang nok! Hmm, er det jeg som ikke klarer å tenke rett her nå? Skal den festes på en spesiell måte, eller er det nok å bare ha 1 snor som man fester i hver ende, og legger den under senga? Og hvor stramt skal den være? Håper noen vet!
heldigec Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Skal festes rundt under madrassen og veldig stramt!!!!
*smula* Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Hvis han liker å sove på siden, kan du feste den så stramt at han akkurat klarer å legge seg over på siden, men ikke komme rundt til magen. Hvis han ikke vil ligge på siden heller, fester du den så stramt at han kun kan ligge på ryggen.
heldigec Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Frøkna mi klarer å snu seg litt til siden men ikke sånn at det er fare for at hun går rundt.
Sunniva78 har to små Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 Jeg tok den litt slakk så han kan legge seg på siden. Festet den unde senga jeg. Godt å vite at han ligger i ro nå altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå