Little Dreamer Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Noen som har prøvd de og fått noen resultater? Hva går de ut på egentlig?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 en vennine sa hun gikk ned to bukse str på de. vet ikke mer
Minnie Mom Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Min samboer bruker de nå i kombinasjon med Detox og kan etter 2 uker merke forskjell på buksene. Vet ikke noe om kg og centimeter, men det synes på magen.
Little Dreamer Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 Det er det de reklamerer for...For godt til å være sant...?samtidig som aktivitet og sunt kosthold regner jeg med...
Minnie Mom Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Det er piller som renser kroppen og får igang tarmen. Skal rense ut giftstoffene. Hun på helsekosten anbefalte disse i kombinasjon med 30 days.
snartmammapåny Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Er akkurat feridg med kuren i dag. OG må desverre skuffe deg. Bruker de samme buksene som jeg gjorde før jeg startet kuren. Vekten står der den var og merker ingen forskjell på magemålet.. Men nå har ikke jeg hatt tid til å trene noe ekstra under kuren da... Men uansett min konklusjon er at man har nok muligens samme resultaten av å spise sundt og trene mer i 30 dager.. Enten man spiser pillene eller ikke;)
Little Dreamer Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2008 Ja ikke sant,var nok det jeg trodde...
Fire småtroll Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Ifølge produsenten skal du spise mindre karbohydrater, mer rent kjøtt og grønnsaker, drikke mye vann og helst mosjonerer hver dag når du går på dem. I tillegg skal du ikke spise snop og holde deg unna alkohol, alt for å få bedre nytte av kuren. Jeg er ganske sikker på at om du følger disse rådene vil du gå ned en buksestørrelse uten å ta tablettene ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå