Januarbaby2014 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hvor lang tid gikk det fra dere hadde tegningsblødning til dere fødte? =)
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Hei! jeg ble innlagt med en bra stor blødning (det rant ut i hele sengen og over hele badet...!) to uker ca. før jeg fødte, fikk også 1 cm åpning i for bindelse med blødningen. Legen sa det var tegningsblødning... selv om jeg trodde det da skulle være liten blødning.... ? Kan nevne at fødselen startet med lik blødning og vannavg. da som sagt 2 uker etter første...
tiny med 3 små:) Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 fikk tegningsblødning 12-14 timer før lillemor var ute. kan nok oxo gå fort:) har du hatt tegningsblødning?
Januarbaby2014 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 Ja, tror det var tegningsblødning jeg hadde i dag. Kan ikke forstå hva annet det kan være. Var nok ikke slimproppen iallefall. Skal bli spennede å se hvor lenge jeg kan gå før det blir fødsel! Jeg har god tålmodighet, så det haster ikke for å si det sånt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå