Gjest Tina-Mari Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Ja det lyder både smart og fristende å slå hodet gjennom veggen akkurat nå! Jeg er sååååå lei av å lese om at alle andre får det ene symptomet etter det andre... Og her sitter jeg og ikke kjenner noe som helst! Jeg håper jo at alle er inne på bim blir gravide med en gang!! Men jeg skulle så gjerne innbilt meg litt...ja et eller annet!! Det må være mye bedre å inbille seg noe å ihvertfall ha håpet! Men jeg greier ikke å innbille meg strekk i magen, stikkinger, unormal tørste, hodepine eller noe slikt. Mannen min kløyp meg i brystvortene i sta bare for at de skulle være litt ømme! Hahahaha.... Han er så søt da.. Han sa jeg hadde en ting...kanskje ikke et symptom, men noe hadde jeg: lengselen.. Hadde det bare vært nok! Jeg tror jeg har en av verdens mest forståelsesfulle mann ved min side:) Nei nå er tanta her om 4 dager...og jeg som instendig har bedt "henne" komme med en gang slik at jeg kan innta nest pp...men nei..ikke det greier jeg å gå til heller. Føler meg ubrukelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *og veldig sytetryne*
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 *Klem til deg* fra meg Kanskje like greit å ikke ha så mye symptomer også, for hvis man ikke er gravid, så er ikke fallhøyden så stor som hvis man inbiller seg ting?? Sånn har jeg begynt å tenke de siste dagene, og nå har ikke jeg så mye symptomer lenger heller.. Egentlig like greit synes jeg
Gjest Tina-Mari Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Takk for klemmen *klem tibake* Det kan være rett i det du skriver om fallhøyden med masse symptomer og negativ testing... Men du aner ikke hvor kjedelig det er å gå her å ikke kjenne noe som helst.. Vi har virkelig prøvd denne mnd! Forventer faktisk å innbille meg et eller annet!! Da hadde jeg iallefall hatt håpet frem til IKM! Nå går dagene såååå tregt. Vet jeg venter TR om 4 dager. Og det er greit å ikke greie å bli gravid på første prøve periode, men det å gå helt uten håp i dra EL...det er for tøfft! Neste pp kjøper jeg meg piller mot løs mage slik at jeg får forstoppelse...så kan jeg late som allefall! Kanskje jeg skulle solt meg masse toppløs og svi nipplene litt...da er de hvertfall ømme!! Jeg kunne levd lenge bare på håp..
Gretha Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 For mange er mangel på symptomer også et symptom virker det som. Er veldig travelt å kjenne masse symptomer hver måned også, og så kommer mensen og skuffelsen er total.. Kanskje det at du faktisk ikke kjenner noe er et godt tegn. Krysser fingrene for deg!
Nanamor Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Ja er ikke bare bare dette her.... Har også vært innom tanken på å slå hodet i veggen! Jeg har heller ikke et eneste symptom og skulle ønske den forbanna tanta bare kunne komme så er jeg ferdig med det.... Trodde liksom dette bare skulle være moro og gå som en lek...hadde ingen tanker om at det faktisk ikke skulle klaffe med en gang.. Så naiv kan man faktisk være!! Men men... ville egentlig bare ønske deg masse lykke til, håper den sitter snart. **klemme på**
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Hei, du! Skjønner hvordan du har det. Men tro meg, selv om dette er verdens mest irriterende råd; det er lettere om man ikke tenker så mye på dette og kanskje koser seg med andre ting mens man venter på at det skal klaffe. Da vi prøvde sist gikk det den mnd vi ikke trodde det skulle, vi hadde jo vært på familietur i Paris og sexen var det så som så med. Men den satt jo den:)
Gjest Tina-Mari Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Takk for all støtten Jeg trodde også at det skulle være "lekende lett". Mannen og jeg planla hele syklusen nøøøye med sex annenhver dag....han hjalp med puta, papir, vann, hostesaft, samtale emne mens jeg ventet med rompa i været.. Så mye sex som vi har hatt..og han har jobbet for å få meg til å komme som en gudinne!!.. Naiv...det er meg det!! Jeg ble så trøtt i sta, så lei så jeg ruslet opp og holdt på å knerte den eneste testen jeg har...men jeg leste på pakken at den er sikker fra dagen etter IKM. Så jeg dreit i det. Dumt å kaste pengene ut av vinduet. Hannkatten lå å strakk seg ut over hele sengen våres å han så bare helt nydelig ut der han lå! Så jeg slang meg nedpå å sovnet! Mmmmm...veldig godt med et par timer på øyet! Drømte om sombier.... Hadde lysten på barn vært nok, så hadde jeg hatt et fotball lag! Må nok jekke ned betraktlig neste prøve periode. Blir sprø av dette. Vurderer å gå til nærmeste garnforettning å be de lære meg å strikke genser eller noe. Trenger en hobby! Hva bedriver dere tiden med da jenter?? *klemme på alle sammen*
Nanamor Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Er nok ingen dum ide å ha noe annet å henge fingrene i nei.. ikke minst få tankene over på noe annet... Selv har jeg to unghunder og det er ikke bare en håndfull men to.. hehe.. men de er søte da Denne pp har jeg faktisk ikke tenkt så mye på det.. men jeg var selvfølgelig vekkreist under EL så ble ikke noe på meg da nei.. men hvem vet.. kanskje det var det som skulle til??? Jeg lever i håpet men har absolutt ingen forhåpninger om at den sitter denne mnd... blir isåfall bare en meget fin overraskelse. )
Gizom81 Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Hei Tina-Mari Nei jeg vet ikke hva jeg skal si for å trøste deg, men jeg sender deg en klem og varme tanker... Vi har alle lov og klikke inne i mellom!!! Nabon kom hjem med sin nyfødte i stad, jeg henger i vinduene for å få et glimt av den lille tulla, håper vi kan komme hjem med en i 2009!!! Lykke til, det er ennå noen dager igjen!!!
En til, please. Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Sukk..det høres ut som om du har en særdeles søt mann. Forstår veldig godt at man ønsker seg litt symptomer, da blir det hele så mye mer spennende. Ulempen er jo skuffelsen etterpå da... Selv får jeg dagene til å gå med å kose meg med baby-datteren min og prøve å hjelpe min tenårings-sønn gjennom en tøff periode, nyte overtiden på barselspermisjonen, glede meg til sommerferie.... og lete opp min bortkomne eggløsning. Hadde kjøpt test og gikk på med friskt mot(testing er alltid spennende) men den er jo helt løyen. Rart at jeg skal ta sånn på vei for dette. Jeg krysser fingrene for at TR ikke kommer for noen av dere, det er jo tross alt det sikreste tegnet!!! (Og dyrene er jo bekymringsløse og deilige avledere fra tunge tanker...)
Gjest Tina-Mari Skrevet 28. juni 2008 #11 Skrevet 28. juni 2008 Ja jeg krysser fingrene jeg også. V har allerede lagt slagplan for neste pp. Vi skal ta det mer med ro, og jeg skal ta opp igjen en hobby, eller finne en ny, jeg skal tempe hver morgen før jobben, jeg får massasje før hver sexakt slik at jeg er mest mulig avslappet:) Høres ikke dumt ut dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå