Twintipp og himmelblå Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Som sovner UANSETT hvor og når, når de først er trøtte?? Sønnen min klarer ikke holde seg våken når han først blir trøtt. Da kan han sovne nærmest stående. Også så fort. Jeg kan snu meg rundt, og fra å være helt våken det ene øyeblikket, sover han i neste. Så når vi var på apoteket kl. 12.00 idag, ja da sovnet han på gulvet der:-p For det er jo leggetid.. Hmm, flere med slike barn?
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Har en som er helt motsatt.... Men satser på at han i magen er sånn som din. Det hadde vært digg!
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 Blir litt bekymret jeg, he he... Flere med slike barn??
Kaffemocca Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Toåringen min er sånn. I går sovna han i handlevogna på butikken f eks. Broren min var også sånn som liten, han sovna stående inntl en murvegg bla:-p
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2008 Hihihihi, ok:o) Litt søtt og da!! Og inntil en murvegg:-D Takk for at du svarte:o) Ja, damene på apoteket trodde han var skikkelig syk da. Neida, han ligger bare der og sover for det er formiddagslur-tid. Midt mellom hyllene sov han:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå