Gå til innhold

Bare en utblåsning fra meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er skømann..bortskjemt kaptein med andre ord!!

Nå er han hjemme og det er bare JEG som gjør ting i huset.

Jeg er gravid og bekkenløsning og lavt blodtrykk. Jeg har unger også, men jeg må si jeg synes det er MYE mere å rydde NÅR han er her enn når han er på sjøen.

Fælt å si det, men mine hormoner så ønsker jeg han på sjøen igjenn. Rot irriterer meg, og jeg sliter med bekkenlsning så er ike så lett å holde det ryddig.

Bordet vi sitter å ser tv flyter med HANS rot når han er hjemme, når han ikke er her så er det bordet ganske ryddig hele tiden

Kjenner detkribler inni meg av at det begynner å irritere meg.

Sier jeg han gjør lite hjemme får jeg beskjed om at han går å rydder hele tiden han også, men jeg ser det bare ikke..ja likssom..jeg vet da forskjellen på når han er hjemme og ute på sjøen. Jeg har MINDRE å rydde når han er ute på sjøen. Hjelper ikke si noe til han heller..da blir han bare irritert.,

Skjemt bort på sjøen er han!!!

En utblåsning fra hormonelle meg. Vet ikke hva jeg ville med innlegget, men måtte bare få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt mitt er ditt .....osv

heter det ikke vårt rot, våre unger etc.

Skrevet

Min mann er ikke sjømann, men yrkesjåfør. Har det på samme måte:-( Aner ikke hva som skal til fo at han skal skjerpe seg. Huse flyter av rot når han er hjemme *sukk*

Skrevet

mine særkulsbarn da...

Ja det er HANS rot jeg tenker på..begynner jeg å rydde vekk fra bordet han har fult av ting kan han bli sur..for det skal han HA..og jeg vil ha det ryddig.

Poenget er at jeg gjør ALT. Og han har da hele dagene fri til hva han vil når han er hjemme

HI

Skrevet

Mannfolk vet ikke hva rot er...el drit..De ser det rett og slett ikke. De er blind og døv på veldig mange områder. Ser og hører det de selv vil. litt sånn som hunden min faktisk;)

Skrevet

Det var akkurat som om jeg skulle skrevet dette selv!!!

Mannen min er også kaptein,og ser faen ikke rotet sitt...

Han sier også at han rydder men at jeg ikke ser det...

Haha- liksom at han rydder.

Kunne nesten tro vi hadde samme mann...hehe

Skrevet

alle mannfolk påstår at de rydder hele tiden men at det er vi som ikke ser det! ikke bare deres som gjør dette her. De har kansje tatt et glass inni oppvaskemakinen en dag å da har de plutselig "ryddet" som bare det for mange uker el mnd gjerne fremover...hehe. Det er jo så latterlig at en må jo nesten bare le litt og;). Selv om det kan være Å SÅÅÅÅ frustrerende jah!

Skrevet

Ta deg en tur på Europris og kjøp 3-4 sånne plast kasser med lokk,når han roter så legger du alt hans i disse kassene =) Også sier du at han får sortere det som han vil ;)

Skrevet

Er din hjemme nå? Kanskje vi har samme man haha. At han ikke er på sjøen men lever dobbeltliv ..

Godt å høre det ikke er bare min som er slik..

HI

Skrevet

heter det ikke våre unger heller n¨å``?? hmm... jeg sier faktisk ditt og mitt rot og jeg da... men, det heter våre barn faktisk!!!

Skrevet

er jo mine unger sånn sett..han er ikke far til mine unger. Derfor skrev jeg mine..er det så rart da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...