Gå til innhold

Til deg som jordmor ikke fant hjertelyden på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det med deg i dag på UL??

Fant de noen hjertelyd i dag??

Vet jo at du håpet masse på å gjøre det.

Tenkt masse på deg i dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklage at jeg er så sen å svare men var på sykhuset natt til fredag pga kraftige magesmerter og det ente til slutt med at jeg spontanaborterte...men det går bra med meg nå,takk for tanken=)

var på utskraping idag..var veldig lei meg før jeg fikk gjort alt dette med tanke på hvordan form jeg kom til å være i i forhold til jenta vår,men det gikk kjempe bra og har ikke noe vondt i meg nå lenger...det er selvfølgelig trist,men det er samtidig positivt,i og med at jeg har en datter på 7mnd og denne kom litt for fort og det er jo ikke så vanskelig å lage en ny:):)men det er slik naturens gang er tenker jeg:p det var bedre at det kom nå enn at vi hadde fått et barn som var syk eller hadde skader=)

Skrevet

Så trist å høre, for jeg håpet for din skyld at de hadde sett feil. Har opplevd dette der flere ganger selv og vet akkurat hvordan du har det.

Men på en måte er det jo godt å få det overstått og nå kan du jo slippe å lurer, men heller se fremover.

Som du sier, du har jo en datter på 7 mnd og hun vil jo ta masse av din tid. Trist er det, men som en trøst så bruker kroppen selv ordne opp om det er noe galt med den lille og da var det jo nok det. Merkelig det der egentlig! Men en god egenskap vi ubevisst innehar.

Og det er sant at det er ikke vanskelig å prøve igjen, når den tid kommer:-)

Håper alt går bra videre og så får du ha en fin sommer videre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...